Leeuwerikstraat wordt fietsstraat !
Van "Geef je ideeën voor klimaatacties"
Ga naar het project
Deze straat is eigenlijk te smal voor autoverkeer, en er komen veel fietsers voorbij. Best er een fietsstraat van maken, dat zal ook het autoverkeer daar sterk afremmen, of minstens éénrichting maken, want voor dubbel verkeer is deze weg echt niet geschikt.
Reacties
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
