Ga naar de hoofdinhoud

Leeuwerikstraat wordt fietsstraat !

Van "Geef je ideeën voor klimaatacties"

Ga naar het project

Deze straat is eigenlijk te smal voor autoverkeer, en er komen veel fietsers voorbij. Best er een fietsstraat van maken, dat zal ook het autoverkeer daar sterk afremmen, of minstens éénrichting maken, want voor dubbel verkeer is deze weg echt niet geschikt.

Reacties

Geplaatst door

onbekende auteur op 27 november 2020

Huidige status

voorgesteld

Tags

Mobiliteit